XAT DE WRESTLING YAOI

jueves, 23 de diciembre de 2010

the miz x cody e meu aiiiii meu codyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy (L)

Email de miz para cody
Codyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy te quiero codyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy eres o amo eres super dashing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eres tan AWESOME codyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy te amoooooooooooooooooooooooooooo codyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy te adorooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo eres mi niño bonitoooooooooooooo codyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy tes unha sonrisa codyyyyyyyyyyyy q lle qitarías o alento a calqeraaaaaaaaaaa meu codyyyyyyyyy preciosooooooooooooooooooo codyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy estas tan cachondoooooooo codyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy a forma en q t miras o espello e tannnn AWESOME Codyyyyyyyyyyyyyyyyy aiiiiiiiiiiiiiiii codyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eres un anxiño caido do ceoo meu codyyyyyy tes un estilo super AWESOMEEEEEE ¡!!!!!!!!!!!!  Eres o meu principe azul!!!!!!!!!!!!!! Codyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy eres tan inocenteeeeeeeee cody q che comería enteiroooooooo e sobre todoooo o q tes entre as pernaaaaaaas q é igual de AWESOME ca tiiiiiiiiiiii meu codyyyyy qeridoooooooooooo votocheeee d menoooooooooos codyyyyyyyyyyyyyy qero vercheeeeeeeeee teño unha idea super AWESOME e si nos vemoooos no meu vestuariooooooooooo eh!!!!!! Q me disssss contestaaaaaaaa TKM

Email de cody para miz
Mima como toleaas as veces tio pois si que me debes votar moito de menos eso que solo fai unha semana que non nos vemos eu tamén che queroooooooooooooooooooo moitooooooooooooooo (L) e tamen voto de menos a túas cariñas q pos sempreee  e tamen che quero ver creo q me pasarei por ali as 9:30 vale ti eres o tio máis AWESOME do mundoooooooo qeroteeeeeeeeeeeeee meu miz qerido.

Email de miz a cody
Beeeeen vai ser AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! E o de que son AWESOME xa o sabía (XD)
Claro q che votaba moito de menos quen non che vai votar de menos a tiiiiiiiii queroteeeeee (L).
Cody e the miz estaban xuntos dende fai dous meses e qerianse moito .
todo empezou un dia que foi miz a smackdown…….
Miz estaba dando unha volta polos pasillos cando veu a Cody todo preocupado :
-ei miz aguantame a chaqueta aí oh!Miz sen saber que mais facer aguantoulle a chaqueta todo sorprendido sen saber que decir mentras Cody relaxouse un pouco e preguntoulle a miz:
-Sigo igual de guapo que sempre?Preguntoulle Cody ainda preocupado.
Miz mirouno fixamente e douse conta que cody era moi dashing(apuesto) pero pronto miz se escandalizou (interiormente) e quitou eses pensamentos oscenos da súa cabeza e respondeulle:
-Tranquilo estas igual de guapo que sempre.(L)Dixo miz xa todo enamorado pero como Cody era algo inocente non se dou conta.
-Menos mal e que me deron un golpe na cara e non vexas o asustado que estaba tiña medo de que deformara esta cara tan preciosa que teño.Dixo Cody sonrindose e mirandose o seu espello.
Con ese xesto Miz volveu a pensar outra vez en cousas guarras e ruborizouse un pouco,cando Miz despertou dos seus pensamentos sexuais con Cody este xa se fora.
Mima teño que ligarmo como sea e seguro que me corresponderá porque son AWESOME pensou miz. Deste xeito Miz comezou a pensar o seu plan.Despois de pensar o seu plan dirixiuse o vestuario do seu amado Cody,cando chegou a porta do vestiario saliu Cody desupeto e case lle da ca porta na cara a Miz.Cody tamén se asustou porque non esperaba a ninguén aí:
-Que queres ?dixo Cody.
-Eu quería invitarche a tomar unhas copas se non tes nada máis que facer…………Dixo Miz algo nervioso.
-Vale pareceme boa idea.Dixo Cody sen saber a que lle esperaba.
-Ben vemonos ao saír no meu vestuario.Dixo Miz todo feliz.
-Vale!Cody tamén estaba feliz pero por outras razóns  que as de The Miz.
Cando chegou a hora de saír Cody foi a vestuario de Miz quen lle esperaba na porta:
-ola!!!.Dixo Miz todo feliz.
-Ola.Dixo Cody.
-Queres pasar?Dixo Miz con unha desas cariñas que pon das que non te podes resistir.
-Vale.Dixo Cody algo sonriente pola cariña que puxo Miz.
Cando Cody entrou Miz pechou a porta e achegouse algo a Cody:
-Mira….Cody eu quero decirche algo………….mira…ti…………ti…………….gustasme………..Dixo Miz vermello coma un tomate.
-Que eu cheeeee gusto… …….Dixo Cody sen acabar de crelo.
-si………..e…. eu…….eu…..gustoche………….Dixo Miz esperando xa o peor pero non foi asi porque Cody estaballe dando un morreo de tres pares de huevos. É foi así como empezaron………
(PRESENTE)
Eran as 9:30 e Cody vai polos pasillos a o vestuario de the miz cando chega a porta do vestuario xaestaba miz alí para collelo e levalo para dentro cando xa estaban dentro miz abalanzouse sobre Cody e comezou a bicalo con moita pasión cando se separaron un pouco cody dixolle:
-Mima como me votabas de menos.Dixo Cody sen aire.
-Xa cho dixen que che votaba moito de menos!!!!!!!!!!!!!.Dixo Miz todo amoroso.
Esa foi a última conversación antes de que  tiveran un polvo salvaxe.
                                        FIN
Aclaracions: sinto por non describir a escena do polvo pero e que non son capaz sintoo de corazón pero que de verdade o intentei L.
CODYYYYYYYY!!

MIZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

miz & cody forever!! *-*